Strony www Toruń - Projektowanie stron Toruń - Tworzenie stron www - Strony CMS - Responsywne strony www
Strona www – doskonała inwestycja
17 lutego, 2017
Kamień ogrodowy - Kamień naturalny - Dekoracje ogrodowe z kamienia - Hurtownia kamienia - Kamień dekoracyjny
Przegląd dekoracji ogrodowych
18 lutego, 2017

Czym jest pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie na wypromowanie mojej strony www? Jakie efekty daje pozycjonowanie stron? Ile się płaci za pozycjonowanie stron? To najczęściej występujące pytania jakie Klienci zadają agencją interaktywnym zanim zdecydują się na wykupienie tego rodzaju usługi.

Efektywność pozycjonowania zależna jest od wielu czynników, oraz wypracowanych technik. Agencje SEO prześcigają się w opowiadaniu o szybkości pozycjonowania i znajomości trzymanego w tajemnicy algorytmu Google. Bywa tak, że te agencje, które oferują niedrogie i szybkie pozycjonowanie, w efekcie prowadzą do zablokowania stron swoich Klientów przez Google. Działają poprzez spamowanie, które w dłuższym czasie działa na naszą niekorzyść. Pozycjonowanie nieetycznymi metodami nie jest zatem dobrym wyjściem, a praca nad podniesieniem takiej strony do wcześniejszej pozycji trwa nawet kilka miesięcy.

W tym poradniku po kolei pokażemy Wam na czym polega skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych. Warto zaznajomić się z tym poradnikiem, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży SEO jest wielu.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie stron?

Z całą pewnością możemy powiedzieć, że żyjemy w czasach Internetu. Firmy, których strony internetowe są chętnie klikane, odczuwają wzrost zysków w rzeczywistości. Popularność tych serwisów nie jest wyłącznie kwestią przypadku, ale szczegółowo zaplanowanej kampanii reklamowej. Zabiegi takie jak pozycjonowanie stron, czy prowadzenie profilu w mediach społecznościowych zwiększa szansę firm na zdobycie wielu nowych Klientów. Czemu pozycjonowanie stron okazuje się być najskuteczniejsze? Powód jest bardzo prosty – liczba osób korzystających z wyszukiwarek, którzy w każdej chwili mogą zostać Klientami Twojej firmy.

Oczywiście nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać produktów w sieci. Pewnie używałeś w tym celu wyszukiwarki Google. Po napisaniu konkretnej frazy, np. Salon fryzjerski Toruń, pokazała się Tobie lista wyników. Sugerując się zasadą im wyżej tym lepiej, wchodziłeś na strony przedsiębiorstw, które znajdowały się w pierwszej 10. Tak też działa 90% osób korzystających z wyszukiwarki Google. Praktycznie wszyscy zwracają uwagę na pierwsze 10 pozycji na liście naturalnych wyników, a rzadko który z nas przechodzi na 2 czy 3 stronę. Zatem najważniejszym walorem pozycjonowania, jest szansa zainteresowania swoją witryną większej liczby osób.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony wpływa na wzrost jej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Strony umieszczane są na tej liście w odpowiedniej kolejności, adresującej do ich trafności z wpisywaną frazą kluczową. Tworzeniem tych wyników zajmują się boty Google, których funkcjonowanie bazuje na zaawansowanym algorytmie, modernizowanym co jakiś czas. Pozycjonowanie jest zatem bardzo skomplikowanym procesem, często odkrywanym metodą wieloletnich testów, gdyż żadna agencja interaktywna na świecie nie zna algorytmu Google. Wykonując pewne działania na stronie i obserwując zmiany jej pozycji, jesteśmy w stanie jedynie domniemać jakie są czynniki oddziałujące na skuteczne pozycjonowanie. Według nas są to między innymi:

  • optymalizacja strony – maksymalizacja wydajności i zmiany w kodzie strony spowodują, że dana witryna stanie się bardziej czytelna dla autobotów Google. Ogromne znaczenie ma również bogactwo słów kluczowych w zawartości strony.
  • popularność witryny – zadbanie o dużą ilość wartościowych linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych sprawi, że podobnie jak zainteresowani usługami Klienci, autoboty Google też zwrócą swoje oczy na konkretną stronę. Aby zwiększyć bazę linków zewnętrznych możesz wykupić własne strony zapleczowe.
  • aktualizowanie wpisów – tematyczna i interesująca zawartość strony to jedno, a nowe aktualizacje strony to drugie. Wartościowe według Google witryny to te, na których cały czas pojawia się jakakolwiek nowa treść. Dzięki aktualizacjom zadbasz także o nowych Klientów.
  • responsywność – to dziś najważniejsza sprawa, dlatego że co raz większa liczba osób korzysta z urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do rozmiaru konkretnego ekranu i ładują się dość szybko, co docenią roboty Google.

Zostały tu wymienione jedynie nieliczne przykłady czynników które oddziałują na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Większość agencji oferujących pozycjonowanie zaczyna pracę z Klientem od określenia słów kluczowych. Prawdziwi fachowcy pomogą Tobie znaleźć takie frazy, dla których skuteczny wzrost pozycji strony będzie kwestią kilku tygodni. Niektóre firmy zaproponują Ci postawienie własnego zaplecza SEO, lub wykorzystanie z ich bazy. Może to być dobry pomysł. Oznacza to, że firmy te dbają o Klienta, nie chcąc go naciągnąć na nic nie dający spam, który jak Wam opisaliśmy, może sprowadzić Waszą stronę na złą drogę. Co do kosztów, standardowe pakiety pozycjonowania oferowane są w cenie od 100 złotych na miesiąc. Czy jest to duża inwestycja? Nie, jeżeli pomyślisz ilu nowych Klientów możesz zyskać tylko przez to, że Twoja strona znajdzie się na wyższej pozycji niż strony konkurencji. Warto wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie – skutki pozycjonowania widoczne są po miesiącu, jak nie dłużej. Jeśli jakaś firma proponuje Tobie znacznie krótszy czas realizacji, oznacza to, że korzysta z nielegalnych metod.

Chcesz zainwestować w bezpieczne pozycjonowanie – odwiedź naszą stronę i poznaj szczegółową ofertę: pozycjonowanie stron

Strona używa cookies
Ok