Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termiczny kubek Contigo najlepszy dla Ciebie
3 września, 2020
Okna w budownictwie pasywnym
15 września, 2020

Wizytówki dostępne w mapach Google są sprawdzonym narzędziem pomagającym zaistnieć na rynku lokalnym. Dzięki mapom Google mamy dostęp do lokalizacji firm z różnorodnych branży. W ten sposób użytkownik może bez przeszkód odnaleźć sprzedawcę ciekawych produktów i usług. Aby znaleźć się wśród firm w danej lokalizacji jedyne, co trzeba zrobić, to założyć swoją wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Wśród oferowanych usług Google należy odnaleźć usługę Google Moja Firma oraz podążając za instrukcjami założyć profil. Każdy kolejny krok zbliża nas do przygotowania kompletnej wizytówki. Wystarczy wypisać takie dane jak nazwa działalności czy jej położenie oraz dane kontaktu, po czym je zatwierdzić. Wypełniona o podstawowe informacje wizytówka jest opracowana do korzystania. Warto jednak uzupełnić ją o dodatkowe informacje na które jest miejsce w poszczególnych zakładkach. Końcowym krokiem jest weryfikacja, by wizytówka była całkowicie aktywna. Posiadając gotową wizytówkę warto zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, by stała się widoczna dla wielu odbiorców.

W jaki sposób pozycjonować własną wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google oddziałuje wiele różnych czynników. Przede wszystkim duży wpływ ma dystans względem użytkownika. Poszukując sklepu bądź usługi najczęściej kierujemy się tym, jak daleko znajduje się od miejsca pobytu, ze względu na to wizytówka sprawdza się szczególnie na rynku lokalnym. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej potencjalnego klienta, tym większa szansa na wyższy wynik wyszukiwania. Obok tego ważna jest trafność oraz rozpoznawalność pod względem frazy kluczowej. Kiedy firma jest pozycjonowana pod danym słowem kluczowym albo zawarta na jej witrynie treść koresponduje z wyszukiwaną frazą tym bardziej prawdopodobne, że wizytówka pojawi się wysoko. Możliwości udostępnione w usłudze Moja Firma zapewniają wiele opcji, które mogą pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Dodaj informacje na temat firmy

Bazowe dane jak nazwa, adres i telefon  warto uzupełnić o kolejne tak samo potrzebne dane, które pomogą Google z dopasowaniem wizytówki do zapytania użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki trzeba wypełnić zgodnie z danymi umieszczonymi na stronie internetowej. Ponadto w nazwie wizytówki da się dodać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. nazwa firmy pozycjonowanie wizytówek Google). Oprócz tego należy dołączyć kategorie oraz podkategorie, które pokażą użytkownikom oraz Google profil firmy, a więc jej zakres działań. Niezbędna jest również lokalizacja oraz obszary działania. W lokalizacji wpisujemy adres siedziby firmy, gabinetu, sklepu itp. Jeżeli jednak oferujemy usługi poza miejscem siedziby (np. montaż drzwi i okien w domu klienta) wtedy lepiej dodać obszar działania, a więc szerzej np. miasto, województwo.

Uzyskaj atrybuty oraz opinie klientów

Bardzo wartościowe jest również uzyskanie atrybutów. Są to atrybuty związane z tym jak działa firma. Dla przykładu informują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu jest parking albo czy została przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Minusem jest to atrybutów nie dodajemy samodzielnie, dlatego że dodawane są one na bazie dodanych przez klientów odpowiedzi na pytania zadane przez Google. Również opinie klientów mocno wpływają na pozycjonowanie. Większość potencjalnych klientów nadal wartościuje opinie Google, z tego względu lepiej się o nie postarać oraz co ważne, zawsze na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii mamy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.

Dodaj unikalny opis, produkty usługi oraz zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to najlepsze miejsce, aby wskazać najistotniejsze informacje na temat firmy, stosując najlepiej dobrane słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków pojawia się w profilu firmy bez klikania w przycisk „więcej”, z tego powodu warto skoncentrować się nad pierwszą częścią opisu. Co więcej dla lepszego rezultatu pozycjonowania wizytówki Google należy dodać swoje produkty i usługi. Uzupełnienie wizytówki tylko zadziała na pozycjonowanie, ale również prawdopodobnie przyciągnie większą ilość klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google oddziałuje także dodawanie zdjęć i filmów. Multimedia zawarte w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla odbiorców, ale również umożliwiają dodanie opisującego zdjęcie tekstu alternatywnego. Częste dodawanie zdjęć znacząco oddziałuje na pozycjonowanie.

Zamieszczaj wpisy

Dzięki wpisom w wizytówkach Google zaproponować klientom interesujących treści, które mogą sprawić, że chętniej przejdą do naszej strony internetowej albo wypróbowania usługi. Wpisy umożliwiają zamieszczenie treści do 1500 znaków oraz przycisk, pod którym możemy przenosić do wybranej strony, np. podstrony z opisem usług albo innego wybranego miejsca. Taki wpis w wizytówce nie tylko będzie widoczny przez długi czas (zakres dat można samodzielnie ustalić nawet na cały rok), może być częścią marketingu treści, gdzie będziemy proponować klientom trochę ciekawej wiedzy z branży. Częsta publikacja będzie traktowana właściwie jak wpisy z bloga na stronie, ze względu na co warto zastanowić się nad zastosowaniem takich wpisów.

Pozyskiwanie linków

Linki odsyłające wprost do wizytówki są całkiem istotnym elementem, który zadziała na pozycjonowanie wizytówki. Dlatego warto rozpatrzeć się za lokalnymi lub branżowymi forami, katalogami, blogami, portalami czy innymi miejscami, uznawanymi przez Google jako wartościowe, w których można zostawić odsyłacz. Dobry profil linków wyśle Google znak, że warto umieścić wizytówkę w czołówce pozycji, dlatego że odsyłają do niej odmienne wartościowe źródła. Linkowanie ma zatem pozytywny wpływ na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google.

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Strona używa cookies
Ok