Ciekawe pomysły na konstruowanie stron rosną jak przysłowiowe „grzyby po deszczu”, ponieważ coraz więcej Klientów w naszym kraju „robi sprawunki” przez sieć, a do sklepików stacjonarnych idą wyłącznie zaznajomić się z wybranym artykułem (czyli tym, jak na przykład on w rzeczy samej wygląda). Zdarza się, że kompletne sklepiki „przeprowadzają się” do wirtualnego świata, zostawiając opustoszałe lokale i licząc na konkretne oszczędności. Prócz tego każdy Nabywca w dużej części przypadków może liczyć na to, że wyrób jest autentycznie dobrej jakości, przykładowo nikt go jakiś czas wcześniej nie przymierzał. Nieduże i spore firmy zgłaszają się wówczas do agencji reklamowych, aby te zajęły się skonstruowaniem fascynującej oraz skutecznej strony internetowej. Architekci stron opracowują stąd coraz to nowe strategie, w większości oparte na WordPressie.
Najpopularniejszym stylem w 2016 roku była unifikacja części graficznej i rozlokowania wszelakich elementów na stronie. Przeważnie była ona rozdzielona na dwie czy trzy kolumny, jednakże odbiorcy błyskawicznie się znużyli powtarzanymi szablonami. Wszelakie modne strony internetowe, m in. sklepików z ekskluzywnymi perfumami, prezentowały się prawie w taki sam sposób, natomiast to na pewno wpłynęło na sprzedaż. Teraz schemat strony, projektowanie grafiki i innych drobiazgów wcale nie dokonuje się już na owych zasadach. Projektanci stron internetowych zmierzają do zaprezentowania wyjątkowych cech dziedziny Klienta.
Kierunek ten był niesamowicie ciekawy oraz polega na wykorzystaniu przez grafikę całej rozpiętości monitora. Przede wszystkim – spostrzegawczość odbiorcy wcale nie roztacza się na inne szczegóły, po drugie – stymuluje wyśmienicie dobraną grafiką do późniejszego przeszukiwania strony. Ekrany inicjalne zapełnione są zupełnie fotografiami, grafiką z treścią reklamową bądź przełącznikami akcji. Mogą być statyczne albo sprawować rolę slydera. Dużym atutem jest to, iż takie elementy wpasowują się na potrzeby wyświetlaczy na notebookach i dużych monitorów. Świetnej jakości fotografię powinno zrobić fachowe studio graficzne.
Duża, wysokiej jakości grafika zaciekawi oko niejednego Odbiorcy. To niezwykły koncept, by uatrakcyjnić design strony www. Spora liczba odbiorców jest wzrokowcami, zatem tym bardziej opłaca się w nią zainwestować. Krótko mówiąc nie korzystajmy jednak z tzw. banków darmowych zdjęć, zwłaszcza wówczas, gdy nasza marka ma się doprawdy kojarzyć z profesjonalizmem. Korzystniej powierzyć zaprojektowanie zdjęć rzetelnemu grafikowi, który będzie miał na uwadze to, by wszystkie posiadały korzystny charakter oraz korelowały z projektem witryny.
Material design to kierunek opierający się na płaskich barwach oraz na użyciu świateł oraz cieni. Google zasugerowało się w tym przypadku klasycznym papierem oraz atramentem. Zasadniczym celem było wzmocnienie zrozumiałości stron, jak również ulepszenie braków, jakie były rozpoznawalne w formie flat. Innymi słowy, material design to: ulokowanie w trójwymiarze (jednomyślnie z drabiną elementów), plastyczne oraz bezbłędnie dostosowane kolory (jeden ton bazowy oraz pozostały odcień specjalny, przykładowo do odznaczeń), praktyczne ikonki (maksymalnie gładkie, z łagodnymi wykończeniami linii, z wykorzystaniem proporcji 2dp), wszystkie zdjęcia oraz wykresy wektorowe (dostrojone do charakteru strony internetowej; tekst na zdjęciu musi obligatoryjnie znajdować się na gradiencie; mówiąc w skrócie nie można przedawkować z przyciemnianiem) oraz typografia oparta o styl Roboto.
Część eksploatatorów Internetu nie bierze od sprzedawców tego, czego potrzebują. Zaglądają na stronę internetową oraz co widzą? Nieefektowny projekt logo, multum zbędnych wpisów (które mają możliwość przewijać bez końca), natomiast na koniec są zarzucani ulotkami informacyjnymi o tym, ażeby bezwarunkowo zapisać się do newslettera, wybierać z wielu promocji (jakie z całą pewnością za minutę się zakończą) czy omówić wszystko z doradcą (który co kilka sekund podłącza się na czacie i nie jest to „żywa istota”). Konsumenci potrzebują tego, ażeby zyskać uczuciową łączność z produktem bądź jeśli to dopuszczalne – ze sprzedającym. W ogóle nie chodzi tutaj o „handlowanie się”, lecz możliwość zaufania. Interesującym konceptem jest stąd opowiedzenie cokolwiek o swej firmie. Od niedawna definiuje się to słowem „storytelling”, a mianowicie informowanie o takich rzeczach, jak: kim jest każdy pracownik, co jest w stanie zaproponować ten producent itd. Zaprezentowana postać reklamy ekspresowo przemawia do nabywców i zapewnia lepsze wyniki aniżeli irytujące okna, które wyskakują na stronie.
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, kliknij w link obok – Agencja Toruń – a wynajdziesz wiele więcej informacji.